Mavim: Het product Rules en het Carrière pad.
In het onderstaande YouTube filmpje wordt het product van Mavin, Rules, uitgelegd. Voor meer informatie over Mavim kun je het YouTube kanaal bekijken van de organisatie.
In het onderstaande YouTube filmpje wordt het product van Mavin, Rules, uitgelegd. Voor meer informatie over Mavim kun je het YouTube kanaal bekijken van de organisatie.
|
Carrière pad bij Mavim BV Je carrière begin met een traineeship van een half jaar. Daarna zal je gedurende een periode van drie jaar bij Mavim telkens de mogelijkheid krijgen om OF een verdieping van de eerste rol op te zoeken OF een stap opzij te nemen naar een andere rol met een andere focus binnen een andere discipline van de organisatie. De verschillende trajecten worden hieronder toegelicht:
1. Top Sales traject 2. Top Alliances traject 3. Top Marketing traject 4. Top Consultancy traject |
Carrière pad bij Mavim BV:
1. Top Sales traject
In de eerste drie jaar bij Mavim zal een kandidaat telkens de mogelijkheid krijgen om OF een verdieping van de eerste rol op te zoeken OF een stap opzij te nemen naar een andere rol met een andere focus binnen een andere discipline van de organisatie. In het Top Sales traject zijn de mogelijkheden en daarmee stappen qua verdieping als volgt:
a. Na 1 à 1,5 jaar in een marketing operations rol (of sneller, de snelheid van doorgroeien ligt helemaal aan een kandidaat zelf) is een logische vervolgstap om (junior) Accountmanager te worden. Een kandidaat krijgt dan eigen klanten binnen een gedefinieerd marktsegment. Zelfstandig dan wel in een klein team krijgt een kandidaat eigen omzet verantwoordelijkheid.
b. Vanuit deze rol kan een kandidaat al lerend doorgroeien in steeds zwaardere senior rollen (= meer verantwoordelijkheden, groter marktsegment, klein team aansturen etc.).
c. Parallel aan deze groei kan een kandidaat ook een stap richting Business Development maken. Ook een zware commerciële rol, echter veel meer gefocust op de lange termijn en vaak gericht op een specifiek oplossing voor een specifiek probleem in een specifieke markt. In dezelfde lijn kan er ook een parallel traject opgestart worden in het Alliances traject.
d. De eindrol in dit traject is via de rol van Segment Manager naar uiteindelijk (commercieel) Directeur Mavim Benelux.
2. Top Alliances traject
Na een eerste marketing operations rol kan een kandidaat naast een doorgroei richting Accountmanagement een stap ‘opzij’ zetten en kiezen voor een Alliances Manager rol. Een rol waarbij een kandidaat initieel verantwoordelijk wordt in het Nederlandse domein voor een aantal geselecteerde partners (+ nog te recruiteren partners).
Een indirecte sales rol waarbij jij bijv. de partners aanjaagt om de Mavim direct sales te ondersteunen om de powerbase (Decision Making Unit) binnen de wat grotere organisaties positief te beïnvloeden. In deze rol kan een kandidaat doorgroeien naar Alliances Director Benelux dan wel Alliances Director International. In deze laatste rol kan een kandidaat uiteindelijk verantwoordelijk worden voor bijv. een Globale partner à la Infor (of EY of KPMG of …) of verantwoordelijk worden voor een geografisch gebied (Azie, Europa, US etc.).
Internationalisatie is HET grote doel van Mavim en daarmee een discipline binnen Mavim waarin relatief veel wordt geïnvesteerd.
3. Top Marketing traject
Vergelijkbaar met de twee eerder geschetste trajecten kan een kandidaat, na een eerste ervaring opgedaan in het commerciële vlak, ook afbuigen naar een puur B2B marketing rol. Een rol waarbij een kandidaat heel sterk zal focussen op content creatie, het ontwerpen en implementeren van klantdialoog proposities die over alle interactieve kanalen verlopen, ‘persona’ (ideaal klantprofiel) strategieën bedenken en implementeren etc.
Veel meer een strategische lange termijn rol waarbij een kandidaat het #1 doel in het leven is om de direct en indirect sales operatie te ondersteunen met het genereren van hoogwaardige leads dan wel ontsluiten van ‘netwerken’!
4. Top Consultancy traject
Mavim heeft een complex product en met de opgedane ervaring bij de afdeling marketing operations word jij de expert. Je bent goed in staat met klanten te praten; wat zijn de wensen van de klant, wat drijft deze en hoe werken ze? Dit weet je uiteindelijk te vertalen naar de best mogelijke oplossing.
Je helpt bij het doorvoeren van veranderingen binnen verschillende organisaties Je beschikt over zowel technische als functionele expertise van Rules en blijft op de hoogte van actuele thema’s en vraagstukken in de markt.
Ondersteuning bestaat o.a. uit het inzicht geven in de informatiehuishouding, het toepassen van een verbetercyclus, het maken van impactanalyses en advies voor het optimaliseren van (proces)informatie, etc.
Zie ook: http://www.mavim.nl/consultancy
1. Top Sales traject
In de eerste drie jaar bij Mavim zal een kandidaat telkens de mogelijkheid krijgen om OF een verdieping van de eerste rol op te zoeken OF een stap opzij te nemen naar een andere rol met een andere focus binnen een andere discipline van de organisatie. In het Top Sales traject zijn de mogelijkheden en daarmee stappen qua verdieping als volgt:
a. Na 1 à 1,5 jaar in een marketing operations rol (of sneller, de snelheid van doorgroeien ligt helemaal aan een kandidaat zelf) is een logische vervolgstap om (junior) Accountmanager te worden. Een kandidaat krijgt dan eigen klanten binnen een gedefinieerd marktsegment. Zelfstandig dan wel in een klein team krijgt een kandidaat eigen omzet verantwoordelijkheid.
b. Vanuit deze rol kan een kandidaat al lerend doorgroeien in steeds zwaardere senior rollen (= meer verantwoordelijkheden, groter marktsegment, klein team aansturen etc.).
c. Parallel aan deze groei kan een kandidaat ook een stap richting Business Development maken. Ook een zware commerciële rol, echter veel meer gefocust op de lange termijn en vaak gericht op een specifiek oplossing voor een specifiek probleem in een specifieke markt. In dezelfde lijn kan er ook een parallel traject opgestart worden in het Alliances traject.
d. De eindrol in dit traject is via de rol van Segment Manager naar uiteindelijk (commercieel) Directeur Mavim Benelux.
2. Top Alliances traject
Na een eerste marketing operations rol kan een kandidaat naast een doorgroei richting Accountmanagement een stap ‘opzij’ zetten en kiezen voor een Alliances Manager rol. Een rol waarbij een kandidaat initieel verantwoordelijk wordt in het Nederlandse domein voor een aantal geselecteerde partners (+ nog te recruiteren partners).
Een indirecte sales rol waarbij jij bijv. de partners aanjaagt om de Mavim direct sales te ondersteunen om de powerbase (Decision Making Unit) binnen de wat grotere organisaties positief te beïnvloeden. In deze rol kan een kandidaat doorgroeien naar Alliances Director Benelux dan wel Alliances Director International. In deze laatste rol kan een kandidaat uiteindelijk verantwoordelijk worden voor bijv. een Globale partner à la Infor (of EY of KPMG of …) of verantwoordelijk worden voor een geografisch gebied (Azie, Europa, US etc.).
Internationalisatie is HET grote doel van Mavim en daarmee een discipline binnen Mavim waarin relatief veel wordt geïnvesteerd.
3. Top Marketing traject
Vergelijkbaar met de twee eerder geschetste trajecten kan een kandidaat, na een eerste ervaring opgedaan in het commerciële vlak, ook afbuigen naar een puur B2B marketing rol. Een rol waarbij een kandidaat heel sterk zal focussen op content creatie, het ontwerpen en implementeren van klantdialoog proposities die over alle interactieve kanalen verlopen, ‘persona’ (ideaal klantprofiel) strategieën bedenken en implementeren etc.
Veel meer een strategische lange termijn rol waarbij een kandidaat het #1 doel in het leven is om de direct en indirect sales operatie te ondersteunen met het genereren van hoogwaardige leads dan wel ontsluiten van ‘netwerken’!
4. Top Consultancy traject
Mavim heeft een complex product en met de opgedane ervaring bij de afdeling marketing operations word jij de expert. Je bent goed in staat met klanten te praten; wat zijn de wensen van de klant, wat drijft deze en hoe werken ze? Dit weet je uiteindelijk te vertalen naar de best mogelijke oplossing.
Je helpt bij het doorvoeren van veranderingen binnen verschillende organisaties Je beschikt over zowel technische als functionele expertise van Rules en blijft op de hoogte van actuele thema’s en vraagstukken in de markt.
Ondersteuning bestaat o.a. uit het inzicht geven in de informatiehuishouding, het toepassen van een verbetercyclus, het maken van impactanalyses en advies voor het optimaliseren van (proces)informatie, etc.
Zie ook: http://www.mavim.nl/consultancy
Wil jij direct met de organisatie om de tafel in plaats van je CV opsturen en afwachten? Dat kan! Wij maken liever gelijk kennis met jou! Bel voor meer informatie Bas Overzet – 06-28767094 of mail bas@skipprojects.nl
|